06 oktober 2011

Photo montage and Spoonflower swatches ordered

Koser meg med Photoshop Elements og etter oppmuntring gjenåpnet jeg Eplabutikken min Eva Mari …en eneste en… HER.

Det kommer mer søm etterhvert, men det blir spennende å se om PNG-filer for nedlasting vil være av interresse. Som en minste felles multiplum har jeg bestilt flere swatcher av bilder fra Spoonflower, så det blir f.eks. vesker og balettskopose med egen design.

Spoonflower

Jeg har også flere kosedyr på gang.

******************

I’m so enjoying playing around with my Adobe Photoshop Elements and after some encouragement I have reopened my epla-store ( It’s like Etsy. ).

There will be more sewn but it will be interesting to see if downloadable PNG-files will hit the spot. I have ordered several swatches from Spoonflower that will adorn bags, totes etc with my design.

The ballet one above I have ordered in cotton sateen for a ballet shoe bag.

I have several stuffed animals coming down the pipes as well.

Ingen kommentarer: