01 april 2009

Pay it forward


Pay It Forward!
Fant denne morsomme ideen i LilleLeos blogg!
( Se blogglista mi for lenke! )

Her kommer så reglene for Pay It Forward,
de er ganske enkle.
Alle kan være med,
kun 3 krav skal oppfylles :


1. Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.

2. Du skal ha lysten til å glede andre.

3. Du skal sende dine egne 3 gaver avsted
innen de neste 365 dagene.


De første 3 som skriver til meg på dette innlegget,
blir dem som innen ett år får tilsendt en gave fra meg!
Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre for meg
er at du gir det samme løfte i din egen blogg.
DA er de tre i boks!! :D

8 kommentarer:

Evy sa...

Spennende :-)
Første gang jeg våger meg på noe slikt...
Så er det bare å vente og se om jeg er en av de heldige :-)

Eva Mari sa...

Du er garantert heldig ( iom blant de tre første )om du tenker mottak av gave fra meg, - i tenkeboksen allerede, jeg! ;)

Har da ikke tenkt å tenke tanker et heeelt år heller... :D

Klem fra meg

LilleLeo sa...

Du er med på runden hos meg, Eva Mari! :D Send meg adressen din, enten på mail eller på Sykroken. Og sleng gjerne med et par ønsker!

Eva Mari sa...

Jippi!! :D

Karmaen sa...

Hm...dette liker jeg å...im in:-)

Eva Mari sa...

Takk skal du ha Karmaen !!

cetho designs sa...

Jeg vil gjerne være med.

Fimbo

Eva Mari sa...

Nå ble jeg SÅ letta og glad, altså!
Frykta at jeg ødela hele oppbygginga ei stund...
Tusen takk!" :D