30 juli 2009

Amazing Spoonflower!

SPOONFLOWER

Lenket over/Linked above!

Jeg er fortsatt helt i sjuende himmel over at det er mulig å lage sitt eget stoff, – dvs designe det og sende billedfil til Spoonflower og så trykkes det der.

Snart vil de utvide stofftypeutvalget ytterligere!

Under her noen av dem jeg har på vent til kjøpestopp er over..

(Printscreen, så litt fuzzy her..)

Jippi!!

I’m still on cloud 9 about the fact that it is now possible to make your own fabric, – i.e. design the pattern, send the file and Spoonflower will print it for you.

They will soon expand their fabric choices even more!

Below a few I’m going to get printed as soon as money allows…

(Printscreen, so a bit fuzzy here..)

Hurrah!!

Sues

owls pink

owls green

Ugler for Lillebolla og storebror, – kløver og hjerter for …

HYSJ!

Owls for precious and her big bro’, – shamrocks and hearts for …

HUSH!

4 kommentarer:

UNDRING sa...

Så flotte stoffer du har designet Eva Mari, dette må jeg også prøve en vakker dag...Ha en fin dag

Eva Mari sa...

Tusen, tusen takk! Det er kjempeartig!!
Klem fra meg :)

hverdags-mamma sa...

Herlige ugler! Alt hva du kan :dåne:

Eva Mari sa...

Du bare prøve! Det er så gøy!
Klem fra meg :)